FAQ - často kladené otázky
Objednání
- Jaká je dodací lhůta? Do kdy budu mít knihu u sebe?
- Každá knížka se připravuje individuálně podle vašich požadavků, proto její expedice chvilku trvá. Všechny objednávky v současné době expedujeme do 14 pracovních dnů od přijetí platby na náš účet, nebo v kratší lhůtě pokud je uvedeno na webu.
- Můžu do knihy vložit více hrdinů?
- V knížkách lze upravovat pouze jméno hlavního v některých případech i jeho kamaráda. Bohužel není v našich silách a možnostech upravovat jména dalších postav příběhu. V detailu každé knížky najdete, co přesně můžete personalizovat.
- Bude se příjmení hlavního hrdiny objevovat v celém textu knihy?
- Jméno a příjmení hlavního hrdiny se vyskytuje pouze na obálce a v titulu knížky. V samotném textu pak najdete pouze křestní jméno a případně jeho variace, které sami do detailu objednávky zadáte.
- Pokud si připlatím, lze do knihy vložit více fotek?
- To bohužel možné není. V knížce je vymezená jedna sekce, do které lze vložit osobní fotografii, kapacita knížky nám ale bohužel neumožňuje prostor rozšířit.
- Mohou v knížce vystupovat i sourozenci?
- U některých titulů to možné je, obecně to ale spíše nedoporučujeme. V příbězích spolu kamarádi a vedlejší postavy nebydlí, a to by mohlo narušit dojem autenticity. Z knihy také není možné vymazat oslovení "kamarád"/"kamarádka".
- Jak mám vyplnit kolonku, odkud dítě pochází?
- V objednávce uveďte město/obec v 6. pádu s předložkou v, ve, na (např. v Praze, ve Zlíně.…). Různá města a obce mají různé předložky a koncovky, proto je zapotřebí kolonku vyplnit ve správném tvaru, v jakém se pak objevuje v příběhu.
- Nabízíte knihy i ve slovenštině?
- Naše knihy ve slovenském jazyce si můžete objednat na stránkách https://www.modryslon.sk
Reklamace
- Něco je v nepořádku. Jak mohu knížku reklamovat?
- Reklamovat objednávku můžete za pomoci reklamačního formuláře na stránkách www.modryslon.cz.
Odeslání objednávky
- Zasíláte balíčky i do jiných států?
- Knížky posíláme i dětem do zahraniční. Kontaktujte nás prosím na e-mail info@modryslon.cz s číslem vaší objednávky, my vám vystavíme novou fakturu s odpovídajícím poštovným do zahraničí.